گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۳۲ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۱۴۹ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۸۱۶ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۴۸۳۲ مورد

تعداد بازدید های کل : ۱۰۶۸۴۷۹ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠١/٧/٢١ - ۱۴۸۸ مورد

سامانه ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر شاغل به تحصیل در دانشگاه‌های تحت پوشش وزارت بهداشت در مقاطع کاردانی، کارشناسی و دکتری حرفه‌ای راه اندازی شد.

یكشنبه ٧ مهر ١٣٩٨ ساعت ٨:٥٥ ق.ظ   ( بازدید : 193 نفر )


رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان اعلام کرد: اعزام دانشجویان به عتبات عالیات تا ۱۵ مهرماه و ۱۰ روز قبل از آغاز مراسم اربعین حسینی ۹۸ در عراق به پایان می رسد.

به گزارش مفدا، حجت‌الاسلام  " مرتضی مطهری‌پور "رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: بیست و یکمین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات از نیمه تیرماه آغاز شده و تا ۱۵ مهرماه ( ۱۰ روز قبل از آغاز مراسم اربعین حسینی ۱۳۹۸در عراق) به پایان می رسد، زیرا از این تاریخ به بعد تنها به صورت آزاد زائرانراهی عتبات می‌شوند و هیچ کاروانیعازم مراسم اربعین حسینی (ع)  نمی شود .دانشگاهیان در مدت اقامتشان در عتبات به شهرهای نجف اشرف، کربلای معلا، کاظمین و سامرا سفر می کنند و در این شهرها به زیارت حرم مطهر حضرت سیدالشهدا (ع)، حرم امیرمومنان علی (ع)، حرم امامین کاظمین ( ع)، حرم امامین عسکریین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) مشرف می‌شوند.

او همچنین گفت: افزون بر زیارت مزار شریف ائمه معصومین(ع) مدفون شده در عراق، زائران به صورت گروهی به برخی اماکن تاریخی و زیارتی مشرف می‌شوند تا از نزدیک با این اماکن مقدس آشنایی بیشتری پیدا کنند.

به گزارش مهر، وی افزود: ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با همکاری بعثه مقام معظم رهبری و هماهنگی سازمان حج و زیارت و شرکت خدماتی و زیارتی شمسا ، برنامه های فرهنگی مختلفی را برای این قشر از زائران تدارک دیده که جزئیات این برنامه ها در گزارش‌های بعدی اعلام خواهد شد.


منبع : معاونت دانشجویی و فرهنگی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.




















جستجو
زن ریحانه است (۱۱۲۴۹ بازدید)
مهارت حل مسئله (۵۳۹۳ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...